INTEGRATION OF PROGRESS STRATEGY IN PROJECT MANAGEMENT

Authors

  • Дмитрий Георгиевич БЕЗУГЛЫЙ Dnipropetrovsk Regional Council, Dnipropetrovsk, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2413-3000.2014.1045.3

Keywords:

promotion strategy, project, structurisation, model, strategic direction, planning, system, potential investor.

Abstract

The methods and tools of the developed project promotion, the planning system of promotion strategy are suggested; the main approaches used in the project promotion have been identified. The conclusions about the importance, necessity and role in the promotion of a holistic project management system have been made.

References

Шевченко Л.С. Введение в маркетинг / Л.С. Шевченко. – Харьков: Консум, 2000. – с. 24, 87, 438.

Амблер Т. Практический маркетинг / Т. Амблер. – СПб.: Питер, 2000. – 213 с.

Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Ф. Котлер – М.: Издательство АСТ, 2009. - 230 с.

Бианки В., Серавин А. Убрать конкурента: PR – атака / В. Бианки, А. Серавин – СПб.: Питер, 2007 – с. 81-84, 133-155.

Пушкарева Г.В. Политический менеджмент / Г. В. Пушкарева – М.: Дело, 2002 – с. 206-250.

Рысев Н.Ю. Активные продажи / Н.Ю. Рысев. – СПб.: Питер, 2009. – 416 с.

Гэбэй Д. Маркетинг: новые возможности: пер. с англ. / Д.Гэбэй. - М.: Гранд; Фаир-Пресс, 2002. - 352с.

Published

2015-05-29

Issue

Section

Сборник научных статей