MARKETING STRATEGIES IN THE DEVELOPMENT AND IMPLEMENTATION OF THE PROJECT

Authors

  • Дмитрий Георгиевич БЕЗУГЛЫЙ Dnipropetrovsk Regional Council, Dnipropetrovsk, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2413-3000.2015.1110.5

Keywords:

promotion, marketing, strategy, project management, investor, market.

Abstract

The article is devoted to marketing in project management, as the scope of activities aimed at improving the quality characteristics of the project for its further effective market promotion in an increasingly competitive environment. Particular attention is paid to marketing strategies during the development and subsequent sale of the project to the investor. The problem of effective combination of marketing strategies and project management process is being solved.

References

Шевченко Л.С. Введение в маркетинг / Л.С. Шевченко. – Х.: Консум, 2000. – с. 24, 87, 438, 542-577.

Амблер Т. Практический маркетинг / Т. Амблер. – СПб.: Питер, 2000. – 213 с.

Котлер, Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Ф. Котлер. – М.: Издательство АСТ, 2009. - 230 с.

Бианки В., Серавин А. Убрать конкурента: PR – атака / В. Бианки, А. Серавин. – СПб.: Питер, 2007. – с. 81-84, 133-155.

Пушкарева Г.В. Политический менеджмент / Г.В. Пушкарева. – М.: Дело, 2002. – с. 206-250.

Рысев Н.Ю. Активные продажи / Н.Ю. Рысев. – СПб.: Питер, 2009. – 416 с.

Гэбэй Д. Маркетинг: новые возможности: пер. с англ. / Д.Гэбэй. - М.: Гранд; Фаир-Пресс, 2002. - 352 с.

Published

2015-05-12

Issue

Section

Сборник научных статей