MARKETING STRATEGIES IN THE DEVELOPMENT AND IMPLEMENTATION OF THE PROJECT

Дмитрий Георгиевич БЕЗУГЛЫЙ

Abstract


The article is devoted to marketing in project management, as the scope of activities aimed at improving the quality characteristics of the project for its further effective market promotion in an increasingly competitive environment. Particular attention is paid to marketing strategies during the development and subsequent sale of the project to the investor. The problem of effective combination of marketing strategies and project management process is being solved.


Keywords


promotion; marketing; strategy; project management; investor; market.

References


Шевченко Л.С. Введение в маркетинг / Л.С. Шевченко. – Х.: Консум, 2000. – с. 24, 87, 438, 542-577.

Амблер Т. Практический маркетинг / Т. Амблер. – СПб.: Питер, 2000. – 213 с.

Котлер, Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Ф. Котлер. – М.: Издательство АСТ, 2009. - 230 с.

Бианки В., Серавин А. Убрать конкурента: PR – атака / В. Бианки, А. Серавин. – СПб.: Питер, 2007. – с. 81-84, 133-155.

Пушкарева Г.В. Политический менеджмент / Г.В. Пушкарева. – М.: Дело, 2002. – с. 206-250.

Рысев Н.Ю. Активные продажи / Н.Ю. Рысев. – СПб.: Питер, 2009. – 416 с.

Гэбэй Д. Маркетинг: новые возможности: пер. с англ. / Д.Гэбэй. - М.: Гранд; Фаир-Пресс, 2002. - 352 с.


GOST Style Citations






DOI: https://doi.org/10.20998/2413-3000.2015.1110.5

Refbacks

  • There are currently no refbacks.




Copyright (c) 2015 Дмитрий Георгиевич БЕЗУГЛЫЙ

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Strategic Management Department, NTU «KhPI»
All rights reserved © 2017 Kharkiv, Ukraine